دانلود آهنگ جدید مهدی مرکزی به نام 6 سال رابطه

دانلود آهنگ مهدی مرکزی به نام 6 سال رابطه

دانلود آهنگ جدید مهدی مرکزی به نام به من تکیه کن

دانلود آهنگ مهدی مرکزی به نام به من تکیه کن

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید......

دانلود آهنگ جدید مهدی مرکزی به نام به من تکیه کن 

 

کنار تو وقتی قدم میزنم میخوام زندگی رو فراموش کنی
برات وقتی که آرزمو میگم چشاتو ببندی و به من گوش کنی
میخوام وقتی دلواپس تو میشم به من فکر کنی قلبت آروم شه
کنار تو لبریز خوشبختی ام کنار تو دنیام آرامشه
به من تکیه کن تا دلم قرص بشه
بذار شونه هام تکیه هات بشن
بهونه م رو بگیر وقتی دلتنگمی
نذار تنهایی ها پناهت بشن
به من تکیه کن تا دلم قرص بشه
بذار شونه هام تکیه هات بشن
بهونمو بگیر وقتی دلتنگمی
نذار تنهاییا پناهت بشن


مثه ما به تاریکی من بتاب
شبو رد کن از خواب دلواپسی
دلم روشنه راه نزدیک شده
دلم وقتی روشن میشه میرسی
بغل میکنم لحظه های تو رو
لحظه هایی که آرامش ندارم
پناهم بده وقتی که دلتنگمی
وقتی که میشه آروم شی کنارم
به من تکیه کن تا دلم قرص شه
بذار شونه هام تکیه گاهت بشن
بهونمو بگیر وقتی دلتنگمی
نذار تنهاییا پناهت بشن
به من تکیه کن تا دلم قرص شه
بذار شونه هام تکیه گاهت بشن
بهونمو بگیر وقتی دلتنگمی
نذار تنهاییا پناهت بشن

 
 
 
دانلود آهنگ جدید مهدی مرکزی به نام 6 سال رابطه
 

شروعه رابطه شروع زندگیم بود کلی خاطره از اون دیوونگیم موند
خنده رو لبات میومد از یادم میرفت تمومه غصه های زندگیم چه زود

میدونی عشقه تو می مونه تویه قلبم نه یه لحظه هم فراموشت نکردم
یه روز دو روز نبوده که ۶ سال رابطه یعنی یه عمر دورت بگردم

با تو حسه عاشقی رو فهمیدم جونمم ازم بخوای بهت میدم
رفتم اما این دله دیوونه رو هنوز نبخشیدم

خیلی سخته که بخوام تنهات بذارم بی تو شب به شب به یاد تو بیدارم
من به خاطر خودت گذشتم اما باز دوست دارم

تکست آهنگ ۶ سال رابطه مهدی مرکزی

یه دنیا فاصله میونه ما دو تا موند رفتم و چشات عذابو تو چشام خوند
مدتیه که همینجوری یه گوشه تویه خونه زل زدم به عکسمون

روزایه اول جدایی خیلی سخته دلم بدونه تو گرفته خیلی وقته
آرزوم فقط یه چیزه خنده از لبت نیفته تویه خاطراته من بمون

با تو حسه عاشقی رو فهمیدم جونمم ازم بخوای بهت میدم
رفتم اما این دله دیوونه رو هنوز نبخشیدم

خیلی سخته که بخوام تنهات بذارم بی تو شب به شب به یاد تو بیدارم
من به خاطر خودت گذشتم اما باز دوست دارم