دانلود موزیک ویدیو جدید تهی به نام خدایا مرسی به همراه متن آهنگ

دانلود موزیک ویدیو جدید خدایا مرسی از تهی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید......

♪♫♪

عاشق، همه سال مست و رسوا بادا
دیوانه و شوریده و شیدا بادا
با هوشیاری غصه هر چیز خوریم
چون مست شدیم هرچه بادا بادا

خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی
خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی

اوکی، شُکر
که هستی که هستم
که مستی که مستم
به عهدی که بستم، شُکر

آره، دل من دوسِت داره
تو نگات موندگاره، همه چیت خوبه آره

خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی
خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی

تو یه اتفاقی، تو یه عشق پاکی
دنیا دنیای منی، فقط مال منی
تو یه اتفاقی، تو یه عشق پاکی
دنیا دنیای منی، آره مال منی

بیا بیا دلم تنگه، بیا بیا دلت تنگه
بیا بیا که با تو من، هر کلمه ام یه آهنگه

بیا بیا دلم تنگه، بیا بیا دلت تنگه
بیا بیا که با تو من، آسمونم پر از رنگه

خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی
خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی

خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی
خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی


دانلود موزیک ویدیو خدایا مرسی از تهی با کیفیت 1080 و 720 و 480

 

  Tohi - Khodaya Mercy 1080p.mp4 116.8 MB حجم
  Tohi - Khodaya Mercy  720p.mp4 63.5 MB حجم
  Tohi - Khodaya Mercy 480p.mp4 31.1 MB حجم