دانلود موزیک ویدیو جدید مرتضی سرمدی بنام گوشه اتاق

 دانلود موزیک ویدیو جدید مرتضی سرمدی بنام گوشه اتاق(متن آهنگ)

دانلود موزیک ویدیو جدید مرتضی سرمدی بنام گوشه اتاق

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.......


متن آهنگ:

یه گوشه تویه اتاقم عکستو بغل میگیرم واسه من سخته بدونت با خیاله تو بمیرم

دل بریدی بی تفاوت مگه اشکامو ندیدی من که زندگیمو باختم تو به آرزوت رسیدی

یه گوشه تویه اتاقم عکستو بغل میگیرم واسه من سخته بدونت با خیاله تو بمیرم

دل بریدی بی تفاوت مگه اشکامو ندیدی من که زندگیمو باختم تو به آرزوت رسیدی

آخه کی واست کی واست مثله من بود بدیات همیشه خاطرم موند

رفتیو غمه تو با دلم موند بی تو خیلی تنهام

آخه کی واست کی واست مثله من بود بدیات همیشه خاطرم موند

رفتیو غمه تو با دلم موند بی تو خیلی تنهام , بی تو خیلی تنهام

 

گناه تو که چیزی نیست که تقدیره من آشفته ست گله از تو ندارم که گلایه ام حرفه نا گفته ست

میخوام باور کنم دیگه تو ماله من نمیشی باز نمونو آرزوهامو دوباره یاد من ننداز

آخه کی واست کی واست مثله من بود بدیات همیشه خاطرم موند

رفتیو غمه تو با دلم موند بی تو خیلی تنهام

آخه کی واست کی واست مثله من بود بدیات همیشه خاطرم موند

رفتیو غمه تو با دلم موند بی تو خیلی تنهام , بی تو خیلی تنهام

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت HQ 480

دانلود ویدئو با کیفیت HQ 480

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت HD 720

دانلود ویدئو با کیفیت HD 720

دانلود موزیک ویدئو با کیفیت HD 1080

دانلود ویدئو با کیفیت HD 1080

۹۶/۰۳/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
Saeed AP

نظرات (۱)

چه جالب چون من اکثر این خواننده ها رو نمیشناسم :|
۲۹ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۸
پاسخ:
خوب خواننده هایی که میشناسین کی هستن.......
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی