heartدانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید امیرحسین افتخاری به نام مرد مجنونheart

(درخواستی)

(متن آهنگ)

kissپخش آنلاینkiss

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری به نام مرد مجنون

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید......

 

میری اما خوب میدونی نه میتونم نه میتونی

میری اما دل میمونه بی تو میشم من دیوونه

یادمونه موج و ساحل آسمون صاف ماه کامل

ساز و آتیش دود و دریا خیلی از ما دور فردا

بارون تورو به من داده دریا تو عمق چشماته

پر میکشه دلم واست عمری تو قلب من جاته

بارون تورو به من داده دریا تو عمق چشماته

پر میکشه دلم واست عمری تو قلب من جاته

دست من نیست دل میخوادت مرد مجنون مونده یادت

بازم امشب دوره کردم خاطرات رو یادگارت

بارون تورو به من داده دریا تو عمق چشماته

پر میکشه دلم واست عمری تو قلب من جاته

بارون تورو به من داده دریا تو عمق چشماته

پر میکشه دلم واست عمری تو قلب من جاته

بارون تورو به من داده دریا تو عمق چشماته

پر میکشه دلم واست عمری تو قلب من جاته

بارون تورو به من داده دریا تو عمق چشماته

پر میکشه دلم واست عمری تو قلب من جاته

موزیک:

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

 

موزیک ویدیو:

 
MP4دانلود ویدئو با کیفیت موبایل 480p (حجم 28 MB)HDدانلود ویدئو با کیفیت اچ دی 720p (حجم 54 MB)FullHDدانلود ویدئو با کیفیت فول اچ دی 1080p (حجم 99 MB)