دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خاطرت جمع با بالاترین کیفیت

ترانه : مریم اسدی ، آهنگ : سعید هاشمی ، تنظیم : مهران عباسی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امیر فرجام به نام خاطرت جمع :

خاطرت جمع ، خاطرت جمع

دل من پیش تو و عشق تو گیره

وقتی هستی دلخوشی معنی می گره

به تو این حس قشنگ و مدیونم

می مونم کنار تو با دل و جونم

می مونم تا لحظه ی آخر دنیا

با تو عاشقونه تر می گذره دنیا

هر چی دارم از تو و چشم سیاهته

دل من تا آخر دنیا باهاته

خاطرت جمع تموم آرزومی

خاطرت جمع واسه من ماه تمومی

خاطرت جمع تو شدی بود نبودم

عشقم و همه وجودم

خاطرت جمع تموم آرزومی

خاطرت جمع واسه من ماه تمومی

خاطرت جمع تو شدی بود نبودم

عشقم و همه وجودم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر فرجام به نام خاطرت جمع

♫♫♫♫♫♫

زندگی رو تا ابد با تو می خوامو

با تو معنی می گیره آرزوهامون

نفست باعث این هوای خوبه

بودنت دلیل رویاهای خوبه

دوست دارم یه عمری عاشق پیشه باشی

توی زندگیه من همیشه باشی

دوست دارم هر چی می خوای واسم همون شه

خوشیات اندازه ی یه آسمون شه

خاطرت جمع تموم آرزومی

خاطرت جمع واسه من ماه تمومی

خاطرت جمع تو شدی بود نبودم

عشقم و همه وجودم

خاطرت جمع تموم آرزومی

خاطرت جمع واسه من ماه تمومی

خاطرت جمع تو شدی بود نبودم

عشقم و همه وجودم


دانلود با کیفیت 320 - 7.70 مگابایت